Restauracja Dwór Polski, ul. Rynek 5

czytaj więcej

Dwór Polski

Dwór Polski Dwór Polski

Adres ul. Rynek 5, 50-106 Wrocław

Godziny Otwarcia 11:00-23:00

Telefon 71 372 48 96, 71 372 48 98

Fax 71 346 09 80

E-mail restauracja@dworpolski.wroclaw.pl

WWW www.dworpolski.wroclaw.pl

Typ Kuchni polska, międzynarodowa

Ilość Miejsc w restauracji: 300

Opis obiektu

Restauracje Dwór Polski znajdują się w samym sercu wrocławskiego Rynku, w jednej z zabytkowych, XVI wiecznych kamienic. Idąc śladem wielowiekowej tradycyjnej polskiej gościnności, zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszych wnętrz i skosztowania smakołyków przygotowywanych przez Szefa Kuchni. W holu głównym polecamy obejrzenie Galerii Osobistości, które odwiedzały Dwór Polski. Nasze restauracje różnią się wystrojem i serwowaną kuchnią, zatem jesteśmy pewni, że każdy znajdzie w Dworze Polskim swoje ulubione miejsce.

Będzie nam niezmiernie miło gościć Państwa w Dworze Polskim! Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie pomożemy przy organizacji spotkań i uroczystości w naszych restauracjach. Służymy fachową poradą przy ustalaniu szczegółów.

Nasze urokliwe wnętrza tworzą wspaniały klimat do kameralnych spotkań jak i większych uroczystości, a profesjonalna obsługa zadba o zadowolenie Gości. Dużym atutem restauracji Dwór Polski jest lokalizacja na Rynku Wrocławskim.

RESTAURACJA KRÓLEWSKA

Od strony wrocławskiego Rynku zapraszamy Państwa do eleganckich wnętrz Restauracji Królewskiej, gdzie nasz Szef Kuchni poleca specjały kuchni polskiej i międzynarodowej. Wśród huzarskich zbroi i zabytkowych mebli tworzy się wspaniała atmosfera dla spotkań rodzinnych i biznesowych. Piękny widok na wrocławski Rynek i jego fontannę czyni Restaurację Królewską miejscem tak specjalnym. Składająca się z trzech sal restauracja mieści do 80 osób.

KARCZMA PIASTÓW

Z typową słowiańską gościnnością zapraszamy Państwa w progi naszej Karczmy. Ludowy wystrój, malowane ściany i nastrojowa muzyka wprowadzą Państwa w charakter tego miejsca. Karta menu Karczmy Piastów to najlepsze smakołyki polskiej kuchni, starannie dobrane ze sobą. Trzy sale Karczmy Piastów mieszczą do 70 osób.

Atuty obiektu

akceptacja kart płatniczychakceptacja kart płatniczych
ogródekogródek
rezerwacja telefonicznarezerwacja telefoniczna
menu wegetariańskiemenu wegetariańskie
dania na wynosdania na wynos

Galeria

Opinie Użytkowników

Afrika16-05-2016 19:39Ocena wypowiedzi: 0Zaloguj się aby ocenić wypowiedź

Obsługa: star star star star star star star star star star (10)

Do Restauracji Dwór Polski wybraliśmy się przy okazji krótkich wakacji we Wrocławiu. Byliśmy akurat w pobliskim hotelu i szczerze mówiąc nie zastanawialiśmy się nad wyborem miejsca na obiad, trafiliśmy tu bardziej przypadkowo. Wystrój bardzo tradycyjny, ale mimo że wole nieco bardziej nowoczesne stylizacje, w tej restauracji wygląda to dobrze. Zamówiłam zupę pomidorową i pierogi z mięsem-porcja była bardzo obfita, a danie podane z wyśmienicie pasującymi dodatkami. Palce lizać! Myślę, że wrócimy tu podczas kolejnych odwiedzin we Wrocławiu.

Marcjanna15-02-2016 17:52Ocena wypowiedzi: 0Zaloguj się aby ocenić wypowiedź

Jedzenie: star star star star star star star star star star (10)

Lokal: star star star star star star star star star star (9)

Obsługa: star star star star star star star star star star (10)

Od dawna miałam ochotę odwiedzić to miejsce- bardzo lubię kuchnię polską, a zwłaszcza w restauracjach, których główną ideą jest wspieranie tradycji w nowoczesnym wydaniu! Zamówiłam delikatny rosół z makaronem-mimo że nie jest to moja ulubiona zupa, bardzo mi smakował. Jeśli chodzi o danie główne, zdecydowałam się na pieczeń z dzika z ziemniakami pieczonymi w ziołach-pycha! Na deser zamówiłam pieczone jabłko z żurawiną, zaś moja koleżanka wybrała szarlotkę na ciepło z lodami. Do tego zamówiłyśmy dwie kawy po irlandzku. Dużym plusem była także obsługa, która chętnie nam doradzała- co prawda długo czekałyśmy na dania, ale było warto. Polecam to miejsce, nie tylko miłośnikom tradycyjnej kuchni polskiej. Tak naprawdę każdy znajdzie tutaj coś dla siebie!

Arend15-02-2016 17:47Ocena wypowiedzi: 0Zaloguj się aby ocenić wypowiedź

Cena: star star star star star star star star star star (9)

Obsługa: star star star star star star star star star star (8)

W restauracji bardzo spodobały mi się dostępne w karcie dania wegetariańskie- szczerze mówiąc rzadko jakakolwiek tradycyjna, polska restauracja decyduje się na coś takiego, a szkoda! Zdecydowałam się na cukinię faszerowaną pieczarkami oraz sałatkę wiosenną. Oba dania bardzo do siebie pasowały i były pięknie udekorowane. Następnym razem z pewnością skosztuję zupy- mój mąż zamówił barszcz ukraiński, który wyglądał naprawdę pięknie! Jeśli chodzi o ceny, jak na taką lokalizację są naprawdę w porządku. Polecam także przekąski- głównie pysznego tatara wołowego, idealnego do piwa.

Ruta15-02-2016 17:44Ocena wypowiedzi: 0Zaloguj się aby ocenić wypowiedź

Cena: star star star star star star star star star star (9)

Obsługa: star star star star star star star star star star (9)

Do restauracji wybraliśmy się przy okazji wizyty w Hotelu. Znajduje się ona w samym centrum Wrocławia, co nadaje jej niepowtarzalny klimat. Z tego co wiem, istnieją dwie restauracje Dworu Polskiego- Królewska i Karczma Piastów. My mieliśmy okazję jeść w tej drugiej. Ja zamówiłam żurek staropolski w chlebie oraz kaczkę z ziemniakami i buraczkami na miodzie. Żurek był dobry, jednak przyrządzony bardzo tradycyjnie, natomiast kaczka-palce lizać! Mąż zdecydował się na golonkę. Dania były pięknie podane. Zdecydowaliśmy się także na alkohol. Wybraliśmy miody pitne- przyznam, że dawno nie miałam okazji skosztować tak pysznego alkoholu. W lokalu można także napić się grzańca oraz drinków.

actincy29-12-2015 20:51Ocena wypowiedzi: 0Zaloguj się aby ocenić wypowiedź

Jedzenie: star star star star star star star star star star (9)

Lokal: star star star star star star star star star star (9)

Cena: star star star star star star star star star star (8)

Obsługa: star star star star star star star star star star (9)

Jedzenie bardzo smaczne i zawsze świeże, polecam zwłaszcza podawane tutaj zupy- idealnie rozgrzewające w zimowe dni. Ceny są dość wysokie, ale porcje są naprawdę duże. Dużym plusem jest szeroki wybór potraw w menu a także obecność sezonowych nowinek. Mimo tego, że restauracja jest raczek nastawiona na polską kuchnię, myślę że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Ja zdecydowałam się na barszcz czerwony oraz stek. Barszcz był idealnie doprawiony, a mięso świeże i chrupiące-palce lizać! Obsługa bardzo życzliwa, a dania były podawane na czas. Niebawem wybieram się tu na imprezę sylwestrową.

Haleigh29-12-2015 20:48Ocena wypowiedzi: 0Zaloguj się aby ocenić wypowiedź

Obsługa: star star star star star star star star star star (10)

W restauracji Dwór Polski miałam okazję świętować urodziny przyjaciółki. Impreza była naprawdę udana, w dużej mierze dzięki pysznemu jedzeniu oraz pięknym wnętrzom. Nie do końca jestem fankom tego typu lokali, a mimo to restauracja naprawdę przypadła mi do gustu. Dużą zaletą restauracji jest jej lokalizacja w samym centrum wrocławskiego starego rynku- z okien możemy podziwiać piękny rynek. Sama restauracja utrzymana jest w tradycyjnym, polskim klimacie. Jeśli chodzi o menu, królują polskie dania, jednak jest też dość dużo dań sezonowych. Ja zdecydowałam się na rostbeef z grillowanymi warzywami, natomiast narzeczony wybrał tatar z jajkami przepiórczymi. Oba dania były przygotowane ze świeżych składników, podane z idealnie pasującymi dodatkami. Polecam to miejsce!

Dodaj Opinie

Aby dodać opinię Zaloguj się lub Załóż konto.

Polecamy restauracje

Partner Serwisu

restauracje z rabatem

Zobacz na mapie

Najnowsze opinie o restauracjach

19:43 16.05.2016

ART Restauracja i Kawiarnia

Myślę, że to miejsce dla nieco starszej klienteli, chociaż może niekoniecznie- czasami wpadam tutaj także z moim chłopakiem. Cenię sobie domową atmosferę i pyszne, zawsze świeże ciasta, które świetnie ...

19:41 16.05.2016

Spice India

Ciekawe miejsce, nie tylko dla miłośników kuchni azjatyckiej, ale także dla osób które dopiero szukają swoich ulubionych smaków. Wystrój nieco minimalistyczny, zmieniłabym także muzykę, która w ogóle nie ...

19:39 16.05.2016

Dwór Polski

15:36 25.03.2016

Restauracja Pod Fredrą

Restauracja Pod Fredrą to wymarzone miejsce dla osób lubiących domowy klimat, tradycyjną kuchnię i duży wybór dań. Odkryłam to miejsce kilka miesięcy temu- mój mąż zaprosił mnie tu na obiad. Zdecydowałam ...